AUDİS, kağıtsız ofis süreçlerine yönelik hizmet ve çözümler sunma misyonu ile 2017 yılında kuruldu.
AUDİS elektronik arşivleme sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra Doküman Yönetim Sistemi, Evrak Takip Sistemi, İş Akış Yönetim Sistemi ve RPA, Akıllı Doküman ve Veri İşleme alanlarında hem kendi ürünleri hem de distribütörlüğünü gerçekleştirdiği çözümler ile Müşterilerinin süreçlerini kusursuzlaştırmaya devam ederek sektöründe lider 26 markaya çözüm ve hizmetlerini sunmaktadır.
İş süreçlerinizin elektronik ortamda otomasyonu ve süreç odaklı iş kuralları ile hem kurumunuzun hem de çalışanlarınızın konfor alanını arttırıyoruz.
Yenilikçi hizmet ve çözümlerimiz ile bilgi ve belge tabanlı tüm süreçlerinizi her zamankinden daha fazla modernize ederek şirketinizi bir bilgi bankasına dönüştürüyoruz.
Audis, Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti Sağlar.
TEKNOLOJİ GELİŞTİRME
|
HİZMETLER
|
Doküman Yönetim Sistemi
|
Elektronik Arşivleme
|
Muhaberat (Evrak) Yönetim Sistemi
|
Muhaberat Yönetimi
|
Dijital Arşiv Sistemi
|
Fatura İşleme
|
İş Akış Yönetim Sistemi
|
Fiziksel Arşivleme
|
Sözleşme Yönetim Sistemi
|
Danışmanlık
|
Robotik Süreç Otomasyonu
|
Dış Kaynak Kullanımı
|
Akıllı Doküman ve Veri İşleme
|
|
İnsan kaynakları yönetimi anlayışı, faaliyette bulunduğumuz farklı sektörlerin özel ihtiyaçlarına uygun ve hızlı cevap vermenin yanı sıra stratejik hedefleri ve performansı destekleyecek yaklaşım ve uygulamaların benimsenmesini içerir.
Kariyer fırsatlarından yararlanmak, iş başvurusunda bulunmak için İnsan Kaynakları sayfamızdaki başvuru formunu doldurabilirsiniz.